Yeğenim henüz 16 günlük. Doğduğundan beri giderek artan şiddetli fışkırarak kusması oldu. Başta süt çok geliyor,reflüdür vs diye tanılar konuldu. Git gide artınca tekrar hastaneye acil olarak başvurduk. Üç gündür bi araştırma hastanesinde yatıyor. Doktor ince bağırsakta tıkanıklık olduğunu söyledi. Bu durumu yaşayan var mı? Lütfen bilgilerinizi aktarır mısınız?