Iremvrgn-11 Oglum 26 aylik son 6 aydır konusup anlatiyorum.Süt bitti ,acıdı falan yok yani ( kızıma boyle biraktırmıstım)yenidogan gibi gece gündüz devam etti.Sabır tası duydum ondan aldim sürdüm acı dedi sonra geldi açtirdi pat pat vurdu söz de.Bugün 3. günümüz bi ilk gece uyku sersemi durduramayip emzirdim.4 gibi o saatten beri hiç emmedi.Gelip meme diyor ben de sen vurdun ya acıdı diyorum.He aci diyip gidiyor.
ancak küçük ergen psikopat oldu cok sinirli geziyor evde.İnşallah süreç sorunsuz biterse bayramdan sonra tuvalete aliştırmayı düsünuyorum insallah.