Doğduğu günden beri mama kullanıyoruz biz de sma verildi hastanede ama sevmedi öyle olunca hipp combiotic kullandık kilo alımı gayet iyiydi hafif bi kötü kokusu vardı ama doyuruculuğu az ve çok hızlı tükeniyor şuanda evolvia kullanıyoruz. Mamaları deneyerek gözlemlemek lazım doktorumuz hipp sma ve evolvia önerdi bize en iyisi bu üç mama.