Happymamii benım kızım 2 aylıkken hastalanmıstı antıbıyotık vermıstı doktor, ıcınde şırıngaya benzeyen ölcek vardı onla verıyordum kaşıkla cok zor oluyor, zehır gbı olmasına rahmen içiyordu, agzına ölçeği almadığında parmagımı verıyordum o emerken yandan şırınga ıle sıkıyordum öyle ıcıyordu.