Bebeğim 4.5 aylık sabah 6 gibi ateşinin olduğunu farkettim sonra calpol verdim biraz düştü ama sürekli tekrarlıyor ateşten başka bir belirti yok doktora götürdüm diş olabilir düşmezse getir dediler yani ben anlamadım daha erken değil mi başka bir şey olabilir mi