Pembemantar ben de sizin gibi çok emziriyorum ama ek gıda eksik etmiyorum sabah kahvaltısında yumurta sarısı labne karıştırıp veriyorum üzerine yoğurt veriyorum ondan sonra ekmek çaya bandırıp veriyorum ya da çorbalar yapıyorum Bir kaşık da olsa veriyorum yani tatlandırmak amacıyla yavaş yavaş diyorum ki çok emzirmeden vereyim 3 tane bebek bisküvisi muz bir kaşık yoğurt püre haline yapıp veriyorum dışarıdan vermemeye çalışıyorum danino danette gibi şeyler vermiyorum puding muhallebi gibi tatlılar tatlandırıyorum bu şekilde devam ediyoruz yavaş yavaş daha da katı şeylere gecicez