Kızlar bu 3. Postum sanırım ama kimse bisey yazmadi ben kendim düşük yaptım 5 haftalikken içim temzlnms dedi doktor üstüne 10 gün adet oldum bitti 5 gun sonra tekrardan kan gelio ara ara yani iki gün sonra başına gelen yaşayan varmi yada bilgi sahibi olan normlmidir yani