Merhabalar. 3 yıl batmanda yaşadım orada salçasız üçgen şeklinde bir içli köfte yapılıyor haşlanıp yeniyor. Kutlik miydi tam bilemedim ismini. Bunun tam tarifini bilen var mı. Deprem misafirlerim var baya kalabalığım çalışıyorum da buzluğa atacağım yapıp. Genelde açmaya çalışırken çatlıyor veya içini koyarken? İçi tam soğuk mu olmalı? Birileri tam donsun diye margarin katılıyor vs dedi püf noktası varsa bilen çok memnun olurum 🙏 teşekkür ederim 🌸🌸