E_E_S merhaba canım biogaia kullan hem gaz için çok iyi geliyor hemde probiyotikli olduğu için bağırsakları düzenliyor. Bize de doktor metsil yazmıştı ama hiç iyi gelmedi daha çok gaz sancısı oluşturdu biogaia çok iyi çözüm oldu 3. Ayında bıraktım damlayı gazdan eser kalmadı çok şükür