Bebeğim 3 ay 14 günlük 2 gündür uykuya geçerken ağlıyor uyumak istemiyor mama ile beslenen bi bebek 1 haftadır iştahı da yok son zamanlarda biberonu agzına koyunca aglıyor atağa mı girdi acaba diye düsünüyorum ama daha 4.ayını tamamlamadı erken girme durumu olabilir mi?