Merhaba hanımlar, sütü az olan meme+mama ile devam eden ana oğuluz, 2 aylığız, bir kere sağdım şimdiye kadar iki göğsümden toplamda 20cc çıkıyor, her öğünde meme artı 90cc mama içiyoruz, gelişimi gayet iyi ama ben sütümü arttırmak istiyorum, kesilir diye korkuyorum, hastane tipi medela veya ameda marka pompa kirlayacağım bir ay deneyeceğim. İst anadolu yakasında pompa kiralama olarak bilginiz var mı fiyatlar ne kadar? benim bulduğum yerler aparatlarıyla 700 e filan geliyor. İkinci sorum da bu yöntemle sütünü arttıranınız var mı? Üçüncü sorum da sonrasında sütüm artarsa azalmaması için elektrikli pompa satınalmalı mıyım ne önerirsiniz, deneyimli anneler yol gösterirseniz çok sevinirim 🙏🏼