3 defa içiyor gunde 1.5 yaşında bu arada keyfi içiyor mamayı sabah 6-7 gıbı uyanır 160-170 ml içiyor tekrr yatar kahvaltı fln yapıyor öğlen uyumadan aynı şekilde içmeden uyumaz ve akşam yatarken içiyor ama artık yeteri kadar besleniyor sırf uyumak için içiyor onuda bırakmak istiyorum süt hayatta içiremiyorum ne yapabilirim nasıl bıraktırdınız siz tavsiyeler alayım