__yesilgoz Cok skür basardık beze bay bay dedk. Sağlık acıısndan oğlumun cisini oturtarak yapıyorum ama dısarıda vs oturtmuyorum.. aklı karısıyormudur? Yarın öbür gün okula baslayınca nası ilerlicek bu sürec kafamda deli sorular 😄
minnos004 __yesilgoz hayirli olsun😃 bebeginiz kaç aylik? Birde istediğiniz kadar oturarak öğretin o arkadaşların dan ayakta yi öğrenecek tir 🤣
__yesilgoz minnos004 öyle tabi ama tıpkı cıkolata gibi onuda ne kdr gec öğrenirse okdr iyidir diye düsündüm :) oğlum suan 33 aylık.. 29 aylıkken büyük tuv söylüyordu ama cisini yapıyordu altına derken ocak ayında artık direk basladım oturak eğitimi vermeden direk tuv.. iyikide başlamısım tabi onun hazır olmasıda önemliydi:)