Aslhanns Anneler merhaba. Benim bebeğim 4 gün küvezde kaldı 5 gün evimize geldiği gece göbek kordonu düştü. Ama hala sarı akıntımız oluyor arada. Göbeğinin içinde böyle yuvarlak bi şey var normal mi bu durum napmalıyım bugün 1 ay 2 günlüğüz