Kızım 22 aylıkken bıraktık. 2,5 yaşa kadar yaptın yaptın bence sonrasında inatlaşma oluyor zor oluyor. O yüzden anneler 3 ten sonraya bırakıyor.
Eğitim sürecinde kesinlikle külot vs bez hissayatı veren bir şey giydirme . O hissyatla kaçırmalar oluyor.
Gece ve gündüz birden bırak. Gece ilk zamanlar uyandırma bence takip et bak bakalım tutabiliyor mu. Tutamıyorsa duruma göre gece uyandırırsın. Ama denemezsen bosuna sürekli gece kaldırmalara alıştırırsın. Simdilik aklıma gelenler bunlar