Gokcehanim Kizlar annem dizlerinden igne olmus dizinin biri sismis odem var agriyir topalliyor igneden once saglikliydi sadece az agri ve kireclenme romatizma varmis dr a gidiyor krem buz faydasiz onerisi olan var mi
Storymoon Gokcehanim sıvı birikmiş olabilir annemde de var once sıvıyı çekiyorlar sonra iğne oluyor acaba sıvıyı çekmediler mi
Yusufagahinannesi Gokcehanim benim babamda yaptırdı iğneleri anlık fayda gördü sonrasında aynı haline döndü çok kısa zamanda çok anlık çözümler sağlıyor malesef bende boyun ve sırtımdan oldum aynı iğneleri
Gokcehanim Storymoon buz krem hap onermis gerekirse sonra cekeriz demis galiba dizden igne oldugu icin sisti saglamken hasta oldu :((( bu odem agri gitmezse diye uzgun
Gokcehanim Yusufagahinannesi faydasi degil zarari oldu gayet iyiydi igneden sobra cok agriyor dizi sisti gecmiyor