Ocak ayinda kızımın ateşlenmesi ile gittik orta kulak iltihabı dedi doktor antibiyotik ve kulak damlası kullandık düzenli kullandığım halde kontrele gittiğimizde malesef iyilesmemis dedi tekrar başka bir antibiyotik başlattı sonra yine kontrole gittik güzel düzelmiş dedi sevindik… 2 hafta geçti kızım bugün yine ateslendi burnu tıkalı grip gibi hemen sağlık ocağına götürdum baktı kulağına sol kulak dedi evet dedim tekrarlamış yine antibiyotik yazdı 😞😞 neden geçmiyor anlamıyorum yatarak emziriyorum normal kolumda emiyor sorun nedir ki? Böyle sorun yaşayan oldu mu