Kızlar ne yaptıysam alıştıramadım. Tuvalete tutuyorum yapmıyor. Kakan çişin gelince söyle diyorum yaptıktan sonra söylüyor. Bikaç kere bez takmadım alışsın diye ama yok bu seferinde kiloduna yapıyor. Nasıl alıştırıcam kızlar?? Biliyorum bez takma diyeceksiniz ama çiz kaka temizleyip yıkamaktan illallah geldi 🤦♀️🤦♀️ siz nasıl alıştırdınız lütfen Bi akıl verin Ağustos’ta 4 yaşına girecek. 😢😢