26082014 Esinn bide kaşıkmı alınıyor ne saçma yaa ben hiç öle bişe almadım tatlı kaşığıyla veriyorm herşeyi sonra o kaşığı suda kaynatıyorum ve doktormuzda almana gerk yok eskiden hazrlık kaşık falanmı varmş dedi halkı bence
Yigitkomuz_ Esinn ben wee nin silikon kaşığını aldım çok iyi oluyo canım şurubu bile onunla veriyorum yumuşak olduğu için ani harekette ağzına batma riski de yok