Kayraninannesi40 Burnu tıkalıysa emmek istemez. Mutlaka tikandikca, burnunu serum ile temizleyip açın. Bir de bu dönemlerde etrafi keşfetme dönemi memede zor duruyorlar. Kötü zamana denk gelmis. Ben bu dönemlerde ayakta emzirdigimi hatırlıyorum. O zaman tutuyordu iyice dalınca da oturuyordum. Belki hastalık geçene kadar deneyebilirsiniz. Bazı anneler duşta falan da emziriyorlardi, meme reddi için. Akşamları esim kucağında pispisleyip sersemletiyordu. Uyuklarken de alıp emzirmeye çalışıyordum.