Ben ıkız ölü dogum""😔 yaptım ikizlerim 6aylıktı mecburen sezeryan olmustum. Sonrasında Rabbım bana bır evlat nasip etti 5ay sonra hamıle kaldım. Ama soyle doktorum bana kalabılırsın ben dikişlerimden eminim dedı. Hıc bır sey olmucak dedı ona guvenerek kaldım sukur bırsey olmadıı