Kızlar 1 hafta önce kanda enfeksiyon çıktı 5 6 gün yattık hastanede , antibiyotik verdikleri için pişik oldu heryeri kabardı kızardı. Mustele , bepantol kullanmama , her defasında altını havalandırmama , yıkayıp kurulamama rağmen geçmedi . Dün zeytinyağı sürdüm sürmemizle ağlaması bir oldu mecbur yıkadık . 2 gündür çok ağlıyor sanırım canı yanıyor , sürekli altını kontrol edip açıyoruz değiştiriyoruz ama yok 😰Önereceğiniz birşey var mı ?