Minelinannesii34 Tomrisin emzirme notları yaz Google a oku. Az miktar da olsa mama vermenin sonu her zaman tamamen mamaya dönmektir. En önemlisi süte güvenmek sanırım. Sütüm az mı diye düşünme sütüm yetiyor de bebeğinin ne kadar emdiğini asla bilemezsin sonuçta. Eğer bir imkan varsa sürekli memende tut. 2 saat durmak istese bile çekme çünkü çektikçe kanalların açılıyor.
Gece uykusu çok önemli. Fizyolojik olarak gece uykularında süt üretmeye daha meyilliyiz çünkü. Geceleri 2 3 saat bir emzirmeye çalış. Çünkü süt gittikçe yerine yeni süt üretimi başlıyor. Ne kadar çok süt içerse o kadar çok süt gelir. temiz beslenme de önemli. Her gün dereotu, taze soğan, bulgur pilavı, yoğurt yemeye çalış.
Son olarak emzirmenin psikolojik bir yanı da vsr. Hiçbir konuda moralini bozmamaya takmamaya çalış. Şu an sana ihtiyacı olan bir kuzu var. Bol bol sarıl, öp, kokla.
Bütün bunlara rağmen yine olmazsa da çok şükür formül sütler var. Allah can sağlığı versin bebişine de sana da ♥️