Merhaba, 3 gün önce bebeğim uykusundan korkarak uyandı uyandığında vücudu titriyordu ama 10 saniye kadar bile sürmedi ben de uykusunda korktu diye düşündüm, bugün ise yine aynı şey oldu uykusundan yine korkarak uyandı ve aynı şekilde titriyordu biraz daha hissedilebilir bir titremeydi ve daha uzun sürdü uyandığından beri huzursuz ve sürekli korkuyor kucaktan inmek istemiyor anlıyorum yani her gün ki çocuk değil.. Az önce de emzirmek için kucağıma aldığımda bugün 3. Kere o şekilde korktu titreme yoktu ama gözleri sağa sola ve dairesel çok hızlı gitti geldi çok korktum ve çok huzursuzum sizce ne olabilir başına gelen biri var mı varsa ne çıktı ne yapmam gerekiyor lütfen bilen birileri tecrübelerini paylaşsın 🙏🙏