Merhaba güzel anneler. Sezeryan doğumlarınızdaj ne kadar süre sonra ayağa kalkıp evde tek başınıza yetebildiniz? Benim annem çalışıyor en fazla bir hafta izin alabilir sonraki günlerde yanımda kimse olmayacak ben 2.haftada tek başıma işimi halledebilir miyim bir tanede kızım var 4 yaşında hem ye ek hem onunla ilgilenme sizce yapabilir miyim. Bir tane erkek kardeşim var 14 yaşında oda olsa en azından getir götür yapar işime yaramı sizce? Şimdiden bunu kara kara düşünüyorum😔