Dün aksam üzeri basladı kaka yapması değişmişti bir gün önce dün 4 kez yaptı birazda ateşi oldu 2 gün sonra olan aylık kontrolümüze bu gün gittik doktor bagırsak enfeksiyonu olabilir dedi rota aşısını yapacaktık yapamadık haliyle hasta olduğu için. Ateşini yemesini kakasını takip edin kötüye giderse haberleselim kan tahlillerine bakalım yatısını yapalım sıvı takviyesi yapalım dedi doktor. Basına gelen olsu mu hiç. Korktum çok 🥺