Zuhalhlt merhaba, benimde kızım 16 aylık olmak üzere aynı dediğiniz gibi yemiyor, çare fikir ararken gördüm başlığı. Çözüm bulabildiniz mi? ne önüne koysam yiyor ne ben vermek istesem yiyor her öğün resmen işkence😓 sürekli bir red durumu var. Emmiyor mama içiyor, mamayı kes azalt acıkacak diyor herkes onuda denedim çözüm olmadı bize maalesef