Bende burada bekleyim . Benim kızımda sadece mama ile besleniyor 4 aylık +2 günlük sürekli yüzünü kaşıma isteği oluşuyor burnunu bir yere sürtüyor acaba bu aya özgü bir şey olabilir mi ona göre bende bir doktora götürmek istiyorum . Kaşıyacağım diye yüzü kıpkırmızı oluyor .