Elifin-annesi Bebegim 1 aylikken burnunun ucunda cikti kirmizi doğum lekesi , doktor ilerde gecebilir dedi ben sikinti yapmiyorum ama merakta etmiyor değilim geçer mi acaba şu an 9 aylik
Balkupum2505 Elifin-annesi oglumunda ensesinde ve iki kasinin ortasinda var doktorumuz iki kasinin ortasindaki gecer ensesindeki kalir dedi tam tersi oldu 😀 alnındaki duruyo ensesindekude aglayinca falan beliriyo 3 yasina gircez
Sule9094 Elifin-annesi aynısı benim kızımda da var hatta ensesinde de doktoru geçer dedi zamanla hatta göz üstünde hemanjiom var ama çok şükür gül rengi gibi daha oda zamanla büyüdükçe geçicek dedi endişe etmeyin
Balkupum2505 Elifin-annesi kahvemsi bi renk ilk dogdugunda daha cok belliydi azaldi ama iki kasin ortasindaki duruyo. Doktora sirf o lekelerden dolayi götürmedim normal kontrollerinde doktorumuz her yerini kontrol ettigi icin kendisi fark edip söylemisti
Sule9094 Elifin-annesi 3 aylık korkmayın kanserin iyi huylusu olarak söylenildiğini ilk defa duyuyorum her bebekte oluyor endişelenmeyin büyüdükçe geçecektir
Momsgirl16 Benim kizimda da var. Ensesinde, goz kapaklarinda ve el parmaginda. Goz kapagindakiler pek belli degil ama elindeki koyu kirmizi. Ensesindeki de öyle. Bizimde doktorumuz buyudukce gececegini ya da epey azalacagini soyledi