Kısaca özet geçeyim. Oğlumla 5 aylık olduğunda mama ve meme şeklinde ilerdik ve 8. Ayında tamamen bıraktı. Şuan 10 aylık 2 aydır az da olsa sağabiliyorum, sütüm gitmiş değil. 10 cc 20 cc çıkıyor, fakat arkadaşımın elektrikli pompası vardı vermek durumunda kaldım bende de Manuel var ve onunla çok zor oluyor. Su tüketimime dikkat ediyorum süt arttırıcı hap aldım onu kullanıyorum, peki ya bu saatten sonra sütüm artar mı? Yani elektrikli pompa almalı mıyım? Sütüm az da olsa geliyor ve oğluma vermediğim için vicdan yapıyorum. Bu arada asla emmiyor memeyi aldığı gibi ısırıyor, anlamadan ağzına süt sıkıyorum midesi bulanıyor resmen ama biberona sağınca onu içiyor. Sürekli sağım ile sütüm tekrar artar mı?