Dilara412 Kızlar kızım 2. Buçuk Yaşında bugün ilk defa gidip çişini yaptı sizce devamını getirmeli miyim büyük tuvaletini nasıl yapmalıyım ve dışarı çıkarken nasıl yapmam gerekiyor lütfen yardımcı olur musunuz teşekkürler
PatronBebek Dilara412 tabiki vakti çoktan gelmiş. Kakası geldiğinde anlarsınız zaten birsüre gözünüzün önünden ayırmayın. Dışarıya da biraz alışana kadar çıkmayın. Bir süre de alıştırma kiloduyla çıkın
PatronBebek Dilara412 zaten sızdırması gerekiyor. Yoksa normal bebek bezlerinden farki olmaz ki. Sadede ufak tefek kaçırmaları tutması için o