Oglummmmb Öncelikle herkese merhaba. 21 aylık oğlum son 2 aydır çok hırçınlaştı. Isırıyor, vuruyor, istediği birşey olmayınca kafasını vuruyor. Oyuncaklarla oynamıyor hemen sıkılıyor. Sadece koşmak tırmanmak kurcalamak istiyor. Koşmasına kurcalamasına razıyım çok doğal ama vurması ısırması çok canımı sıkıyor çok üzülüyorum. Aynı şeyi parkta bir çocuğa yapsa ben ne yaparım? Defalarca güzelce konuştum oğlum vurmak güzel birşey değil yeri geldi sert bir şekilde kızdım. Ama yok nafile. Lütfen benim gibi olan anneler nasıl yol izliyorsunuz bana da söylermisiniz? Oyun grubu veya terapistemi götürmem gerekiyor. Hiç sıkıntı değil düzeleceğini bileyim bana yeter. Çok üzülüyorum çok kafama takıyorum. İzmirdeyim bildiğiniz götürdüğünüz bir yer varmı? Şimdiden teşekkür ederim .
Iremaltnr Oglummmmb 18 aylık oğlum aynı durumdayiz sürekli kurcalamak tırmanmak istiyor ve genellikle uyudugumuz zaman yüzümüze vuruyor o uyanikken babasının bile uyumasına izin vermiyor çocuk evde yanlız sıkıldigından böyle yapıyor diye düşünüyorum bu sıcaklarda sürekli dışarı çıkarma gibi bı imkanimda yok bizim kaldigimiz yerde oyun grupları vs de yok çok zor Allah’ım 😪😪😪
Momgirl16 Oglummmmb sonunda beni anlyan hirisi ya inanin ki bu surec yaklaşık 1 hafatdor bizdede var oglum 17 aylik ve artik etrafindkalere vuruyor istedigi olmayinca canj sklinca cok can skici bu durum ama gecicidir diye duydum 2 yas sendorumu oluyor insallah gcecifir🤲🏻
Oglummmmb Yamanmoms Anne, baba, dede, al, kaç, su, iyi, bir iki, teyze, mööö, kedi vs. İstediği zaman söylüyor. 2li cümle daha yok. Ama ne istediğini dhaa tam anlatamıyor.
Yamanmoms Oglummmmb tam derdini anlatamadigi icin bu sekilde agresyon gosterebiliyorlarmis ben oyle biliyorum
BrcGE Benim oğlumda 21 aylık dediğiniz gibi sürekli tırmanmak atlamak peşinde vurması yok ama kendini yere atıp çığlık atıyor. Dedikleri gibi tam kendini ifade edemedikleri için yapıyorlar heralde, umarım geçici bir sürectir. Biz sık sık oyun grubuna gidiyoruz imkanınız varsa haftada bir götürün sosyalleşmesi iyi gelecektir.
Oglummmmb BrcGE duyu terapisti öneriliyorr ama fiyat araştırdım çok yüksek. Seans 600. Her hafta belkıde haftada 2 gün gidilecek. Bende oyun gruplarına götürme kararı aldım.
bademimmmm Oglummmmb merhaba benim kızım da 21 aylık ve söylediklerinizin hepsi var. O kadar canımı yakıyor ki artık köşe bucak kaçıyorum. Isırmak vurmak saçımı çekmek. 2 yaş döneminden kaynaklandığını düşünüyordum ama niye duyu terapistine götüreceksiniz merak ettim 🫤 o Farklı dokulara dokunmaktan korkmak değil miydi yanlış m biliyorum
Bernkas Benimki de 19 aylık. Çok hırçın asla oyuncaklarla ilgilenmiyor, her şeyi fırlatıp kırma peşinde. Tabak, bardak, oyuncak kırılana kadar yerden yere vuruyor. Onunla oturup bakarsam kitaba bakıyor kafamı çevirdiğim an yırtıyor. Bunları yaptıktan sonra da gülüyor. Kırdım yaptım yırttım diyor kahkaha atıyor. Ayrıca cümle kuruyor kendini ifade edememe durumu da yok yani. Ama neden böyle ne yapacağımı şaşırdım..