Oykusmummy merhabalar bende çalışan bir anneyim 2.5 yaşındaki oğlumu kreşe verdim, anneannemiz bakıyordu ama dağlık sorunları nedeni ile artık bakamıyor maalesef ki bizde kreşe verdik ilk başta yarım gün olarak başladık bu hafta 2. Haftamız olacak duruma göre sonra tam gün vereceğiz. Başta korkmuştum ama onun orda mutlu olduğunu görünce iyi ki vermişim dedim 😊 ha tabi sabahları bırakırken bir ağlama krizleri yaşıyoruz ama öğlen aldığımız zamanda mutlulukla geliyor eve, biz çalışan annelerin kaderi bu maalesef ki ama çabuk adapte oluyorlar merak etmeyin 😊