K77 ben zeka kartlarını gösteriyordum, hikaye okuyordum, şarkı söylüyordum, en önemlisi sürekli konuşuyordum. Havalar soğuk olduğu için pencereden dışarıya bakıp anlatıyordum
Mutfakta yemek yaparken ne yapıyorsam anlatıyordum. Yani sürekli konuşuyordum. El kol hareketleri yaptırıyordum canım masaj yapıyordum. 3ay 25 günlüğüz hska aynıyız sadece artık dönme egzersizleri falan yaptırıyorum ekstra olarak yürüyüşe falan çıkıyoruz
Ama sürekli konuşmak istiyorum
Artık uyku düzeni yapmaya çalışıyorum saatlerini belirliyoruz yavaştan aklıma şimdi bunlar geldi