lceLady Hanımlar 3.gebeliğim. Diğer gebeliklerimde aşıyı oldum. Ufak oglum 21 aylık. Sımdı 6 aylık gebeyim. Bildiğim kadariyla süresi cok gecmedi diye olmama gerek yok. Doktorumda öyle demişti ama saglık ocagındaki hemsire 1 doz olmam gerektigini söylüyor. En son hatalı üretimden dolayi aşılar toplatılmıstı biliyorsunuz.o yüzden artık guvenmiyorum içime bi kurt düştü. Yenisi gelecek denmişti haftaya gidicem. Ama bu sefer o aşıyı olmak istemiyorum. Bu konuda beni zorlayamaz değil mi?
deleted20517 lceLady ben hemsireme sormuştum ister 3 ister 5 gebelik geçir tetenoz vuruluyor demişti gerekliymiş
Tarcn_34 lceLady eğer 5 doz aşı olmuşsunuz şuan ki gebelik için tekrar aşıya gerek yok. Ama her gebelikte zaten iki doz yapılır. Ben ilk dozu yaptırdim geçen ikinci doz için gittim aşı yok deprem bölgesine gönderildi hepsi denildi bana. Hemşire çok önemli değil zaten olmasanız da olur dedi ama doktoruma sordum takip et eğer gelirse muhakkak ol dedi 🤷
Farasc @lceLady benimde 2. Gebeliğim 21.haftadayim daha dün oldum 2.dozu. ilk gebelikte de vurmuşlardı. 2021 doğumlu oğlum 2 sene geçti yine vurdular
[silindi] Bende hamileyken hiç aşı olmadım, zaten tetanozumun süresi geçmemişti, asm inatla önerdi ama eşimle ben ortak karar alarak yaptırmadık hiç de bir şey olmadı