bi_mucize_annesi79 Merhaba hanımlar kızım 6 aylık ve kafasındaki bıngıldak tamamen kapanmış ve sertleşmiş hemşire d vitaminini vermemem gerektiğini söyledi bu kötü bisey mi beyin gelişimini etliler mi bana yardımcı olurmusunuz??
Elele bi_mucize_annesi79 iki aylıkken sağlık ocağında kapanmak üzere dediler ağlaya ağlaya hastaneye gittim doktor kapansa da önemli olan kafasının büyümesi dedi düzenli ölçtürün kafası büyüdüğü sürece sorun olmaz inşallah 🙏
bi_mucize_annesi79 Yo kafa her ay 2 cm Elele büyüme normal her ay 1 2 cm mutlaka artıyo şuan 43 cm az mı acaba
Elele bi_mucize_annesi79 normal o zaman zaten her ay büyüyor diyosun hiç korkma canım yine doktora sorarsın için rahatlar