Bebeğim 5 aylık ek gıdaya başladık bu zamana kadar mama ile besleniyordu dünden beri yoğurt vermeye başladım dün ilk gündü biraz yedi üstüne mama istedi 90 ml mama içti bugün daha çok yoğurt yedi ama üstüne tekrardan 90 ml mama içti. Ben sanıyordum ki yoğurt yiyince üstüne mama içmesine gerek yok çünkü yoğurt daha katı olduğu için daha doyurucu olur diye ama neden mama içme gereği duyuyor anlamadım?