Aslan-K YamanAnnesii pembe mavinin de muayene ücretleri tavan . Biz ordan Turgay beye geçtik. 1 lira bir muayenesi . İki katı artırdılar yazık günah.
Masalinannesjj Tugcebyrk aynı dertten biz de muzdaripiz. Gözüm kapalı güvendiğim doktor Erol bey ama sigorta geçmiyor artik 😥 yani sigortaya dünya para ödedik zaten 😓 arada mağdur olan biz olduk.
Tugcebyrk Masalinannesjj sizdemi erol beye gidiyordunuz evet gerçekten üzüldüm böyle olmasına kötü oldu sigorta varken devamda edemeyiz malesef hayırlısı olsun inşallah
Levozge Beyzaserinn Fonksiyonel pediatrist Esra Göker. Kabızlık beslenme ile doğrudan ilişkili, size bir liste yapacağını veya bu konuya egilecegini düşünüyorum.