Merhaba anneler oğlum nisanda 3 yaşını dolduruyor . Son 2.3 gündür kekemelik başladı nedendir bilmiyorum. Mesela kek istiyorsa kekekekeke kek ver anne diyor her kelimeyi böyle değil , heyecanlanınca korkunca mı acaba böyle oluyor diyorum da gözlemliyorum hiç alakası yok . Korktuğu bişeyde olmuyor zaten . Başına gelen böyle bi durum var mı acaba?