Anneyimbennnn Kızlar bebeğim geçen hafta 1 yaşına girdi d vitamini ile kan ilacını bırakmam gerekiyor mu hala devam eden var mı varsa ne zaman bıraktınız
Sevdaacan Anneyimbennnn kan ilacını doktor bırakmamızı söyledi ama d vitaminine hala devam ediyoruz 2 yada 3 yaşa kadar sanırım devam etmemiz söylendi
zeynep321 Anneyimbennnn bir yaş muayenesinde tahlil yapıyorlar .değerlere göre doktor karar veriyor .bizimki öyle oldu .şu an 14 aylık devam ediyoruz
lceLady Anneyimbennnn kan ilaci kullanmıyoruz. Ama d vitamini kullanıyoruz. Bıngıldak kapanmadıgı için 21 aylık su an. Geçen bitti hatta sağlık ocagından istedim ama doktor onay vermeden vermedi. Velasıl önce doktorunuz muane etsin sonra duruma göre kullanırsınız