Benim kızımı baz almamak gerek diye düşünüyorum çünkü benimki çok iştahsız zar zor tek seferde 60 cc içiriyoruz bunu 2 en fazla 3 kere tekrarlıyoruz yani günde 180 cc zor içiyor ama bir tanıdığımızın çocuğu aynı aylardalar kızımla o tek seferde 120 cc içiyor