Kızlar 5 ay 15 günlük bebeğim var 4. Ay atağını efsane atlattık çok şükür o bitti gece ve gündüz düzenli uykularımız başlamıştı gece hiç uyanmadığı da oluyordu ama 4-5 gündür geceleri çığlık atarak uyanmalar başladı yani yarım saat emip 10 dakika uyuyo ve çığlık atarak uyanıyo sürekli memede kalmak istiyo 5 gündür toplasak 5 saat uyumamışımdır bu yeni bi atak mı yoksa bi sorun mu oldu acaba bi yeri mi ağrıyo sizin de bebekleriniz böyle mi