Selam anneler bir türlü çözüm bulamadığımız bir sorunumuz var.40 yaşlarında bir abim var aşırı takıntılı küçücük bir olay bile onun için çok büyük sorun oluyor küçükken dedemiz tarafından sünnete götürülmüş ve bu onda travma yaratmış devamlı anneme babama kızıyor neden izin verdiniz diyor aradan 30 sene geçmesine rağmen sorun olduğunu düşünüyor ve doktor doktor geziyor doktorlar bir sorun olmadığını söylese de inanmıyor psikologa götürmek istiyoruz ama gelmiyor ne yapacağımızı bilmiyoruz devamlı ağlıyor ve annemi babamı suçluyor