1 hafta oluyor ameliyat oldum bu nedenle memeyi de kestim 1 haftadır babannesiyle kaldı babannesi uyuttu gece falan dün artık yanıma aldım gece sürekli uyandı memeyi tam unutmadı zor uyuyor dikişim de var daha tam ilgilenemiyorum babannesiyleyken meme diye ağlamamis hiç biliyor tabi meme olmadığını kvalide pis pis yaptım geri uyudu diyor dün ben yaptım pis pis uyumuyo oturup agliyo tam unutmadı daha memeyi napmam lazım ya akıl.verin lütfen ayağımda salliyorum oda olmuyor