Happymamii Kızlar lütfen yardım edin 6.ay aşısını dün yaptık. Dün öğlen 11 den şu saate kadar ateşi düşmedi 38.5 hep ve üstüne fışkırır tarzda kusma var. Doktor ateş düşürücü şurup verdi ama içmiyo kusuyo nasıl geçirebilirim ateşi?