Pinar4063
Bebeğim 19 günlük kakasını yapıyordu hergün ama dün sabahtan beri yapmıyor acaba kabızmı oldu doğduğundan beri annesütü ve mama veriyorum hiç sıkıntısı olmamıştı yine aynı mama ve anne sütü alıyor anlamadım normalmi acaba 😐 iki defa zeytinyağı koydum mamasına bir çay kaşığı inşallah işe yarar😔