Merhaba anneler, bugün aşkkuşlarımız (kızım 20 Aylık) için öğlen menüleriniz nelerdir? ‘Birbirimize fikir olabilmesi adına açılmış bir posttur..’
Bal kabağı çorbası ; Bal kabağı,havuç, patates,soğan, sarımsak, zeytinyağı ve isteğe veya yaş grubuna uygun baharat 😋
Kıymalı ıspanak yemeği; ıspanak,kıyma,pirinç,soğan, salça 😋
Umarım afiyetle yerler.. 🙏🤩