PatronBebek Minikannesiiii arkadaşımın kedisi cindy. Ben olsam kesin izabel koyardım 😄 kızımda kesin çelsi koyardı 😂
GBK Minikannesiiii kâmuran 😄 daha önce yine yazmıştım size miydi hatırlamıyorum ama yukarıdaki arkadaş ta yine aynı cevabı vermişti 😂
manikeneko666 Minikannesiiii benimkilerin erkek olanın adı Boyka dişi olanın adı meowtwo en güçlü Pokemon aynı zamandan ikinci kedi demek, ama biz erkek olanı boygöbüş dişi olanı küçükgöbüş diye seviyoruz 🥰🌈
PatronBebek Minikannesiiii aynen 😄 44 kedi çizgi filmi var ya orda milady ( mileydi) diye bi kedi var o isim de güzel 😄 kızım anlamına falan geliyor sanırım