Meryemaslan06 Kızlar merhaba bebeğimin sağ kalça 64 sol kalça 59 çıkmıştı çift bez kullanıyorum. Acaba dışarı çıkarken kanguruya koysam bi zararı olur mu bebek arabamız biraz ağır o yüzden en mantıklısı kanguru geliyo şuan?
Elika00 Meryemaslan06 olmaz canım kanguru mantıklı bile olur. Çünkü bacaklarını ayırıyorsun ya nasıl anlatsam bacakları ortasından tuttuğunu düşün bez bölgesinden kalça yukarı doğru kayar ve oturmasını sağlarsın. Benim doktorum kucağa aldığınızda hep bi eliniz bez bölgesinde olsun bacakları yapıştırmayın demişti kalça açıklığı vardı bizde de çift bez kullandım hep öyle ortadan tuttum bir aya düzeldi
iremovic Meryemaslan06 kanguru iyi gelir demişti bize doktorumuz bu sorun bizde de oldu kanguru ve çift bezle geçti. Bence d vitamini ve güneşe çıkmak da iyi geldi kemik gelişimine, emziriyorsanız siz de kullanın
Mdorukkk Meryemaslan06 doktora sormadan kullanmayın derim ben kanguru alacaktım kalça çıkıklığı olabilir yazıyordu internette araştır canım
Meryemaslan06 iremovic evet emziriyorum çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız kaç gündür düşünüyodum ☺️☺️