Merhaba güzel anneler, uzun bir aradan sonra yeniden buradayım. Çok ciddi rahatsızlıklar geçirdik basit bir rahatsızlık sandım (4 ay sendromu) sormuştum son postta. Meğer bebeğim aşıdan sonra rota virüsü, bronşit ve unfluenza geçiriyordu. Hastanede yatma dönemlerimiz oldu çok şükür şuan iyiyiz. Bebeğim alerjik bir bebek, alerji maması kullanıyoruz ek gıda da zorlanıyoruz fakat en büyük problemimiz uyku. Uyku süremiz 20 dkyı geçmiyor. Gece gündüz aynı şekilde. Bay bay nght damla bir kaç gece işe yaradı sonrası hüsran. Benim gibi uyku problemi yaşayıp çözüm bulan var mı? 6 aydır kendimde değilim resmen..